Colecția Toamnă – Iarnă 2018 semnată Canali a fost lansată la București în prezența extraordinară a lui Paolo Canali, Directorul Comercial al brandului italian, dar și a numeroase celebrități, editori de modă și influenceri din România. În exclusivistul magazin Canali deschis în România în 2004, pe Calea Dorobanților nr. 196, invitații au putut admira cele mai elegante piese ale colecției și au înțeles de ce brandul se află de peste 80 de ani printre preferințele președinților, primilor miniștri și oamenilor de afaceri din întreaga lume.
Fondat în 1934 de frații Giacomo și Giovanni Canali, brandul a evolut de la o mică afacere de familie, la eticheta preferată de Barack Obama, Michael Douglas, Vladimir Putin sau George Clooney, atunci când vine vorba despre stil.
Colecția Toamnă – Iarnă 2018 este inspirată din estetica anilor 1920 și reprezintă punctul de întâlnire dintre croiala clasică și culorile, texturile și materialele ultra-moderne. Avem de-a face cu explorarea tuturor aspectelor vieții bărbatului modern, dar și cu o îmbinare perfectă a tradiției cu cele mai actuale coduri stilistice. Jachetele sunt lungi, forma umerilor este ușor rotundă, în timp ce pantalonii au o talie mai înaltă și o croială conică. În plus, texturile unice și combinațiile de fibre naturale trădează o preocupare pentru detaliu prezentă fără excepție în toate colecțiile brandului italian.
Paleta de culori este vastă și cuprinde nuanțe de albastru, bordeaux și verde – totul în sprijinul perpetuei tranziții moderne între formal și informal. Țesăturile de cea mai bună calitate sunt realizate exclusiv pentru Canali, iar rigoarea croiului și perfecțiunea detaliilor demonstrează că originalitatea și creativitatea se combină perfect cu tradiția și rigoarea Made in Italy.
SCURTĂ ISTORIE A BRANDULUI
1934 – Canali se lansează pe piața de modă din Italia ca o afacere de familie. Este o epocă în care industria hainelor pentru bărbați începe să ia amploare, iar simplitatea designului modern devine din ce în ce mai apreciată.
1950 – Afacerea rămâne în familie și trece la a doua generație Canali. Brandul își consolidează prezența într-o industrie aflată în creștere și începe să se facă remarcat pe plan internațional.
1960 – Canali creează o gamă largă de articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, respectând cele mai înalte standarde de producție, calitatea fiind ingredientul ce a consacrat brandul încă de la început.
1970 – Canali se lansează în Statele Unite, Marea Britanie, Franța și Suedia, înregistrând un succes internațional de necontestat.
1980 – Brandul este prezent în toată Europa, Orientul Mijlociu și Canada, iar pentru a putea ține pasul cu cererea din ce în ce mai mare venită din partea clienților, Canali investește în deschiderea unor noi centre de producție în Italia.
1990 – Ca urmare a succesului înregistrat de colecția de accesorii, Canali își consolidează poziția prin deschiderea primului flagship store în Milano.
2000 – Condus de a treia generație a familiei, Canali continuă să se extindă, fiind prezent în magazine din Rusia, China și India. Acesta este momentul în care se lansează linia sport a brandului și, o dată cu ea, iconicul blazer Kei.
2000 – 2018 – Canali continuă să își extindă rețeaua de retail în întreaga lume, dar creează și Fondazione Canali Onlus (FCO), o fundație non-profit, cu scopul de a exprima și transmite valorile etice, sociale și umane importante atât pentru familia, cât și pentru Grupul Canali.